Specjalista ds. testów (Lider testów) Spółka: PGE Systemy S.A. Nr ref: GKPGE/SYS/10/2018 Miejsce pracy: Warszawa

Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • Planowanie i zarządzanie czynnościami testowymi w projekcie.
  • Tworzenie i koordynowanie podejścia do testów, planu testów w projekcie.
  • Monitorowanie wyników testów oraz sprawdzanie spełnienia kryteriów ich rozpoczęcia i zakończenia.
  • Wybór narzędzi wspierających testy oraz organizacja zespołów testowych.
  • Sporządzanie raportów podsumowujących testy bazując na informacjach zebranych podczas testów.
  • Wprowadzenie odpowiednich metryk do mierzenia postępu testów i oceny jakości testowania oraz produktu.

Profil idealnego kandydata:

  • Wyższe wykształcenie kierunkowe (preferowana: informatyka lub kierunek pokrewny).
  • Co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie testowania aplikacji lub zarządzania projektami/testami.
  • Znajomość metodologii testowania i narzędzi wspomagających testy.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.
  • Umiejętność szybkiej adaptacji do nowych technologii i narzędzi.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Samodzielność i inicjatywa w działaniu.

Dodatkowymi atutami będą:

  • Znajomość narzędzi HP UFT, ALM, LR, ITSM, JIRA, Jmeter
  • Certyfikaty: ISTQB, ITIL, PRINCE
  • Znajomość C, C++, Java, VBScript, VBA, SQL

Ze swojej strony gwarantujemy:

  • Szkolenia umożliwiające rozwój kompetencji oraz poszerzanie wiedzy
  • Ciekawą, ambitną i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń dodatkowych